Velkommen til vår nye nettbutikk!

Gratis frakt over 699,-

100 dagers åpent kjøp

14 dagers fri retur

Fast frakt på 79,-

  • Fiske
  • Jakt
  • Herre
  • Dame
  • Barn
  • Friluftsliv

Generelle spørsmål

Hvorfor tar det ekstra tid å behandle delebestillinger?

Delebestillinger involverer spesialbestillinger av produkter som ikke er en del av vårt vanlige sortiment. Dette krever ekstra tid og håndtering fra flere avdelinger hos oss.

Er en delebestilling bindende?

Ja, en delebestilling er bindende, forutsatt at vi klarer å skaffe den ønskede delen. Dette skyldes at vi spesialbestiller varer som normalt ikke er tilgjengelige i vårt ordinære sortiment. Vi anbefaler grundig gjennomgang av produktinformasjonen før du fullfører bestillingen for å sikre at du mottar riktig del.

Jeg får ikke logget inn meg inn / Har ikke registrert bruker

Om du ikke får logget inn på brukeren din kan det være flere årsaker. Den vanligste er at man enten har glemt passord, opprettet en bruker uten å registrere passord eller handler via Klarna Checkout uten å opprette bruker hos oss. I alle disse tilfellene kan du trykke "glemt passord" og få du vil motta en epost for oppretting av nytt passord.

Dersom du av andre årsaker ikke får logget deg inn kan du kontakte oss på e-post eller telefon.

Kan jeg endre eller avbestille ordren min selv?

Endring av ordre
Om du har behov for å gjøre endringer kan dette kun gjøres av våre medarbeidere på kundesenteret så lenge ordren har status som "åpen". Ta derfor raskt kontakt med oss på telefon 33 46 07 57. Hvis du sender e-post kan du risikere at din ordre blir sendt uten at vi får endret slik du ønsker.

Så fort status endrer seg til "plukkliste", er det ikke lenger mulig å gjøre endringer. Det er heller ikke mulig å legge til varer som øker totalbeløpet på ordren. Vi kan kun bytte til varer som har samme eller lavere pris.

Avbestilling
Hvis du ønsker å slette en ordre, kan du gjøre det selv inne på ordrehistorikken, så lenge ordren står med status "åpen. Er ordren under plukking eller sendt, er det for sent å avbestille din ordre selv. Kontakt oss så raskt som mulig på telefon 33460757, så vil vi forsøke å løse dette. Sender du en e-post med beskjed om at vi skal slette din ordre kan det hende at vi har sendt ut varene før vi leser e-posten din.

Angrerett
Dersom varene er sendt før du fikk avbestilt eller du av andre årsaker ikke ønsker varene, må du benytte angreretten.

Kundeservice

Telefon
Mandag - fredag: 10.00 - 15.00
33 46 07 57

Send oss epost
[email protected]

Butikken
Mandag-fredag 09:00 - 17:00
Lørdag 10-15

Nygårdsveien 78, 3221 Sandefjord
Åpne i kart